Nejnovější zprávy: Drama v ostravské škole. Muž vyhrožoval nožem, učitelku měl jako rukojmí Řidič přejel do protisměru a srazil se s kamionem, na místě zemřel

Společnost

Litináč zaujal, vrcholící kampaň na HITHITU zrodí nový výrobek

Chtěli vybrat 200 tisíc korun na vývoj nové litinové pánvičky, několik dní před koncem kampaně na HITHITU je ale pravděpodobné, že by mohl vzniknout ještě jeden úplně nový produkt.

Foto: se souhlasem firmy Litináč

Mladí manželé Jan a Tereza Hrubešovi v Ostravě vyvíjejí a ve frýdlantské slévárně vyrábějí litinové nádobí. Vývoj a výroba takového nádobí je finančně náročná, proto se rozhodli spustit kampaň na výběr dvou set tisíc na vývoj nové pánvičky.

Plánovaných 200 tisíc korun už překročili o více než 100 tisíc.

"Cílovou částku jsme sice přesáhli, rozhodli jsme se ale, že to posuneme ještě dál a z peněz vybraných navíc budeme realizovat výrobu dalšího nového produktu. Je to pro nás velká radost a zároveň odpovědnost, že do nás tolik lidí vložilo důvěru a pomohlo nám tak vyrobit nový produkt," uvedl Jan Hrubeš.

Kampaň na HITHITU potrvá už jen tři dny, končí 31. května, a manželé Hrubešovi se rozhodli tyto dny podpořit ještě dalšími výhodnými odměnami pro případné zájemce o podporu nových produktů.

"Jde o sady nádobí, které jsou určeny exkluzivně pro HITHIT a na e-shopu už za tuto cenu nebudou k prodeji. Zároveň jsme přidali sadu naší pánve o průměru 28 centimetrů společně s rendlíkem a hrncem, a to o 1000 korun levněji, než je v současnosti cena na e-shopu. Zároveň lze na HITHITU exkluzivně předobjednat naše hrnce v nových barvách bordó a indigo," uvedl Hrubeš.

"Vaření na litině vyžaduje trochu praxe, jakmile se s ním ale člověk sžije, tak zjistí, že například na přípravu steaků, nebo zatáhnutí masa opravdu neexistuje lepší kus nádobí," uvádějí majitelé Litináče.