Krnov má nové logo, dvě šipky evokují soutok Opavy a Opavice
Město Krnov má nové logo. Tvoří ho nápis „krnov“, doplněný o dvojitou šipku v barvách města, modré a žluté. Novinka je čerstvě k vidění na nových autobusech městské hromadné dopravy.
Ze stejného typografického řešení vychází rovněž grafika městského zpravodaje Krnovské listy a vizuál Městského informačního a kulturního střediska Krnov.
Základem loga je „dvojšipka“, která může fungovat také jako samostatný grafický prvek. Má evokovat soutok řek Opavy a Opavice či turistickou značku a je také symbolem současného dynamického rozvoje města.
„Krnov je město s krásnou okolní přírodou na soutoku dvou jesenických řek. Doslova rovnou z náměstí může člověk vyrazit na některou z turistických tras, kterými je město obklopeno. Krnov má velmi bohatou a zajímavou historii, pestrou a dynamickou současnost a velký potenciál díky svým obyvatelům,“ prozrazují autoři loga ze společnosti ECHOpix, jaké úvahy je ke vzniku loga vedly.
Nové logo se bude objevovat na všech papírových a digitálních materiálech, reklamních předmětech, v PowerPointových prezentacích, v příležitostných tiskovinách a budou je používat i příjemci veřejné finanční podpory. „Logotyp je jednoduchý, grafický, nápaditý, přímočarý a dobře zapamatovatelný a dává nám velké množství možností, jak jednotně a viditelně prezentovat město,“ říká místostarosta Jan Krkoška.
Rada města Krnova, která nové logo 11. ledna schválila, předpokládá, že logo implementuje do jednotného vizuálu nejen město, ale také jeho obchodní společnosti – Krnovské vodovody a kanalizace, Technické služby Krnov a Lesní správa města Krnova. „Cílem unifikace vizuálního stylu města a jeho obchodních společností je, aby jejich spojení bylo zřejmé už na první pohled,“ dodává Jan Krkoška.